tyds tyds .

tyds

دو تا از بهترين هاي ادكلن بوگارت

دو تا از بهترين هاي ادكلن بوگارت

 

ادكلن ژاك بوگارت سيلور سنت Silver Scent حجم 100 ميلي ليتر مردانه

اين ادكلن جزو ليست بهترين عطر مردانه ازنظر خانم‌ها هست. اين عطر خنك و تند مناسب جهت استفاده در فصل‌هاي بهار و تابستان است.

فرد با اسپري كردن اين ادكلن در ابتدا بوي بهارنارنج، ليمو را استشمام مي‌كند تا مشامش سرشار از حس تازگي گردد. نت مياني اين ادكلن رز ماري، جوز، گشنيز، اسطوخودوس، گل شمعداني، هل بوده و در پايان نيز بوي سرخالو، دانه تونكا، چوب ساج، خس‌خس حس مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۴۸ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

چاپ روي كاشي

آشنايي با چاپ روي كاشي: يكي از مواردي كه در چاپ روي اجسام كاربرد زيادي دارد، چاپ روي كاشي است. اين كار از گذشته تا كنون به روش‌هاي مختلفي انجام مي‌شده است. امروزه در روش‌هاي نوين چاپِ رويِ كاشئ به صورت مستقيم انجام مي‌شود و بدون محدوديت انواع طرح‌ها را مي‌توان بر روي كاشي‌هاي مختلف اعمال كرد. مجتمع چاپ هنر نوين با در اختيار داشتن دستگاه­هاي چاپ ديجيتال امروزي اين مدا چاپ را با كيفيت بالا انجام مي­دهد و در اين راستا از جوهرهاي مرغوب با قابليت شستشو استفاده مي­كند. در نتيجه كيفيت نهايي كار مطلوب خواهد بود و از آن براي مصارف بلندمدت يا حتي فضاهاي خارجي نيز مي‌توان استفاده كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۳۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

پرستاري كودكان

چرا بايد مراقب كودك در منزل داشته باشيم؟

شغل والدين:

شغل والدين يكي از مهم‌ترين عواملي است كه احساس نياز به نگهداري كودك را تشديد مي‌كند. در حال حاضر مادران زيادي هستند كه پس از زايمان مرخصي كوتاه مدتي دارند و بايد به محل كار خود بازگردند اين امر موجب مي‌شود تا والدين در نگه‌داري كودك با مشكل مواجه شوند. در اين راستا بهترين اقدام استخدام پرستار كودك است كه قادر است بهترين خدمات را در هنگام عدم حضور والدين به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد براي اين كار دوره ديده است و لذا والدين مي‌توانند براي رفع نيازهاي كودك خود به وي اعتماد كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۲۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

ساك مسافرتي | خريد ساك دستي | خريد اينترنتي ساك مسافرتي

پيشنهادهايي براي خريد يك كوله‌پشتي مناسب

1.پيش از خريد ساك مسافرتي هدف خود از خريد آن را دقيقاً مشخص كرده تا بتوانيد مناسب‌ترين و بهترين كوله‌پشتي را براي آن منظور انتخاب و خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۷:۱۵ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

اشتباهات رايج در حسابداري

اين اشتباهات ممكن است در ظاهر و يا در اصول و قواعد و استانداردهاي آن باشد. چرا كه صورت هاي مالي، عملكرد و شيوه عملي مديران شركت را منعكس مي كند. به عبارتي اين صورت هاي مالي ويترين فعاليت يك شركت است. صورت هاي مالي ارائه شده توسط شركت هاي معتبر دنيا در كتابچه هايي چاپ مي شود كه كوچكترين اشتباهي در اين گزارشات ديده نمي شود. اين وضوح و شفافيت به علت مسئوليت پذيري افراد مسئول مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۳۳ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

آموزش كادوپيچي هديه به شكل مارپيچ

كادو پيچي هديه به اندازه ي خود هديه حائز اهميت مي باشد پس اگر قصد هديه دادن به فردي را داريد با اين روش جالب به شكل مارپيچ هديه را كادوپيچ كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۲۴ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

بهترين آموزشگاه موسيقي

آموزشگاه موسيقي در سعادت آباد ، موسسه اي جهت آموزش تخصصي انواع سازهاي ايراني و جهاني مي باشد كه از خدمات آموزشي موسيقي دانان و آموزگاران حرفه اي و مجرب بهره مي برد. در صورتي كه قصد كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خدمات بهترين آموزشگاه موسيقي در سعادت آباد را داريد، با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و از خدمات مشاوره كارشناسان مجموعه بهره مند شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۲:۲۲ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

روشي معجزه آسا براي تميز كردن اجاق گاز شيشه اي

تميز كردن اجاق شيشه اي براي زنان بسيار سخت و دشوار است، اما با رعايت برخي نكات مهم و با استفاده از مواد طبيعي و سالم مي توان اجاق گاز شيشه اي را به خوبي تميز كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۱:۰۲ توسط:pari موضوع: نظرات (0)