tyds tyds .

tyds

چسب کاشی و سرامیک چیست

چسب کاشی و سرامیک چیست، با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک می توان به آسانی سنگ و گرانیتی، محصولات پرسلانی، را در سطوح نمای ساختمان ها نصب کرد.

باید پذیرفت که استفاده از تکنولوژی های جدید در صنعت ساختمان امری الزامی است و برخی از مزایای این تکنولوژی مقاومت بالا و سرعت بالا هنگام نصب و... است.


انواع چسب های کاشی و سرامیک

این چسب ها در دو نوع خمیری و پودری تولید می گردند.


1-چسب های خمیری: این چسب دارای ویژگی چسبندگی بیشتر نسبت به چسب پودری هستند و با داشتن ترکیب شیمیایی متفاوت نسبت به چسب پودری و دارا بودن پایه شیمیایی، می تواند علاوه بر استفاده روی سطوح سنگی، کاشی و... روی سطوح گچی هم نیز قابل استفاده است.


2-چسب های پودری: این چسب بر اساس مواد معدنی و شیمیایی تولید می شوند و با استفاده از آن ها می توان سرامیک، سنگ و کاشی را بر روی سطوح صاف، سیمانی و سنگی نصب کرد. جهت افزایش خواص شیمیایی و استحکام بهتر چسب از موادی به نام پرایمر یا چسب بتن استفاده می شود.


ویژگی چسب کاشی و سرامیک

1-مقاومت در برابر لغزش.
2-استحکام و چسبندگی بالا.
3-کاربرد آسان و سرعت بالای اجرا.
4-مقاوم در برابر رطوبت.


نصب انواع کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف، امکان استفاده در سطوحی که با آب مستقیم در تماس اند، نصب انواع کاشی، سنگ و موزاییک، مقاوم در برابر نم زدگی، قدرت چسبندگی بالا، امکان اجرای کاشی از بالا به پایین و قابلیت انعطاف پذیری کنترل شده و... می تواند از کاربرد چسب کاشی و سرامیک باشد.


نتیجه گیری


در صورت تماس چسب کاشی با چشم سریع با آب و صابون شستشو داده شود و به دلیل خاصیت بازی چسب کاشی پودری برای کار با آن توصیه می شود، از دستکش و عینک استفاده شود.

برای ادامه مطالب کلیک کنید . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۳۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)