tyds tyds .

tyds

دو تا از بهترین های ادکلن بوگارت

دو تا از بهترین های ادکلن بوگارت

 

ادکلن ژاک بوگارت سیلور سنت Silver Scent حجم 100 میلی لیتر مردانه

این ادکلن جزو لیست بهترین عطر مردانه ازنظر خانم‌ها هست. این عطر خنک و تند مناسب جهت استفاده در فصل‌های بهار و تابستان است.

فرد با اسپری کردن این ادکلن در ابتدا بوی بهارنارنج، لیمو را استشمام می‌کند تا مشامش سرشار از حس تازگی گردد. نت میانی این ادکلن رز ماری، جوز، گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی، هل بوده و در پایان نیز بوی سرخالو، دانه تونکا، چوب ساج، خس‌خس حس می‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۴۸ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

چاپ روی کاشی

آشنایی با چاپ روی کاشی: یکی از مواردی که در چاپ روی اجسام کاربرد زیادی دارد، چاپ روی کاشی است. این کار از گذشته تا کنون به روش‌های مختلفی انجام می‌شده است. امروزه در روش‌های نوین چاپِ رویِ کاشئ به صورت مستقیم انجام می‌شود و بدون محدودیت انواع طرح‌ها را می‌توان بر روی کاشی‌های مختلف اعمال کرد. مجتمع چاپ هنر نوین با در اختیار داشتن دستگاه­های چاپ دیجیتال امروزی این مدا چاپ را با کیفیت بالا انجام می­دهد و در این راستا از جوهرهای مرغوب با قابلیت شستشو استفاده می­کند. در نتیجه کیفیت نهایی کار مطلوب خواهد بود و از آن برای مصارف بلندمدت یا حتی فضاهای خارجی نیز می‌توان استفاده کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۳۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

پرستاری کودکان

چرا باید مراقب کودک در منزل داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۲۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

ساک مسافرتی | خرید ساک دستی | خرید اینترنتی ساک مسافرتی

پیشنهادهایی برای خرید یک کوله‌پشتی مناسب

1.پیش از خرید ساک مسافرتی هدف خود از خرید آن را دقیقاً مشخص کرده تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین کوله‌پشتی را برای آن منظور انتخاب و خریداری کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۷:۱۵ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

اشتباهات رایج در حسابداری

این اشتباهات ممکن است در ظاهر و یا در اصول و قواعد و استانداردهای آن باشد. چرا که صورت های مالی، عملکرد و شیوه عملی مدیران شرکت را منعکس می کند. به عبارتی این صورت های مالی ویترین فعالیت یک شرکت است. صورت های مالی ارائه شده توسط شرکت های معتبر دنیا در کتابچه هایی چاپ می شود که کوچکترین اشتباهی در این گزارشات دیده نمی شود. این وضوح و شفافیت به علت مسئولیت پذیری افراد مسئول می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۳۳ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

آموزش کادوپیچی هدیه به شکل مارپیچ

کادو پیچی هدیه به اندازه ی خود هدیه حائز اهمیت می باشد پس اگر قصد هدیه دادن به فردی را دارید با این روش جالب به شکل مارپیچ هدیه را کادوپیچ کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۲۴ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

بهترین آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی در سعادت آباد ، موسسه ای جهت آموزش تخصصی انواع سازهای ایرانی و جهانی می باشد که از خدمات آموزشی موسیقی دانان و آموزگاران حرفه ای و مجرب بهره می برد. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات بهترین آموزشگاه موسیقی در سعادت آباد را دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره کارشناسان مجموعه بهره مند شوید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۲:۲۲ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

روشی معجزه آسا برای تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای

تمیز کردن اجاق شیشه ای برای زنان بسیار سخت و دشوار است، اما با رعایت برخی نکات مهم و با استفاده از مواد طبیعی و سالم می توان اجاق گاز شیشه ای را به خوبی تمیز کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۱:۰۲ توسط:pari موضوع: نظرات (0)